23 januari

Hej hej alla finingar. Idag har det varit öppethus på min skola, så jag har varit i skolan idag. Kompensation på måndag, Vilket betyder lata sig hela dagen! Efter skolan som slutade vid ett, åkte jag till en fotbolls match jag skulle spela. Vi tjejer var rejält laddade. Resultatet slutade 3-3, vilket var väldigt bra för i första halvlek låg vi under med 3-0 !
Igår var jag och min kära mor i forum och röjde butik efter butik. Hittade inget speciellt, en skjorta och ett par skor. Nöjd. Varken mamma eller jag orkade göra mat, så vi tog en sallad på il piatto, det var hur gott som helst!
nu ska jag sätta mig framför tv:n, repris av blåsningen börjar nu, vilket jag missade förra söndagen. Sen ikväll är det Robinson med min vän Chocolate fudge brownie, BEN & JERRY's!

Ha en bra fortsättning på eran lördagskväll.
Kram hanna. ♥♥

                                
                                       

Sorry för dålig kvalité på bilderna.

Kommentarer
Postat av: Linn

låter som en toppen dag ! <3

2010-01-24 @ 11:26:28
URL: http://linnzzan.blogg.se/
Postat av: vildaöhliiin

Frågestund på bloggen! :P <3

2010-01-25 @ 19:35:43
URL: http://barakortaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0