10 januari.

Hej hej! Idag har jag åkt skridskor med moster & mamma, ganska mysigt. har inte gjort så mycket mer idag. Nu sitter jag och kollar på en live webcamera från Stöten, mina småkusiner är där. Det är en webcam som sitter vid liften så dom gick förbi där och jag såg dom! Asså man måste gå in på en hemsida för att det ska funka men det var roligt, nu skicka min morbror precis ett mms på minsta kusinen när hon har på sig sina skidor. Har även precis kollat på The Hills, Ny säsong! Och nu börjar The city så jag ska kolla på det :) Kram H.

så här såg det ut från webcamen.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Mer inlägg!;)

2010-01-17 @ 11:07:56
URL: http://veronicalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0