traitor or traitors.

jag vet inte om jag kan lita på dig.. Jo det kan jag, men om jag tänker efter så känns det som om jag inte kan det. Hatar vänner som sviker. Du vet att han e min. Varför fortsätta ? Det e mycket nu, Med mig & mina kompisar. Och det kommer att bli värre. Tur att man har en vän som hon, Och en kille att prata med, som han. Jag älskar mina vänner, men ibland kan man tro att vissa e falska ? tar saker och ting på fel sätt.

Idag har jag varit med Veronica, Hedda, Nymanding, och lilla älsklingen Becca som åker till Egypten på Måndag, kommer sakna den bitchen skit mycket ! You know, I love you babe ! Hoppas hon får chill där. Sen åker Ellie också till Egypten :(  Crap ! <3

Igår sov jag hos älsklingen Ninis :) <3 Vi somnade i soffan, & tjockade oss !

Imorgon blir det Linn, I think! Love heeer so much. Gratta henne & pojkvännen! :)

nu ska jag chatta vidare..
Puss Hanna.

Meningslöst inlägg egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0