sjuk av vaccinet.

tack för alla fina kommentarer jag fått, på bilden nedan.

Hur mår ni allehoppa!?
Jag mår skit dåligt, har nog aldrig mått så här dåligt, tog vaccin mot svininfluensan igår, dom som känner mig vet att jag avskyr sprutor. Men det gick ganska bra. På kvällen började biverkningarna komma lite smått, frös rätt mycket. Sen inatt vaknade jag och hade världens frossa! Hackade tänder in i nått så helvetes mycket. (ursäkta mitt språk) Har aldrig hackat tänder så mycket i hela mitt liv! sedan på morgonen mådde jag sådär, men då skulle jag till sjukhuset och ta blod prov, inte roligt! Det gjorde sjukt ont. Nu sitter jag här vi datorn, inte så bra när man e sjuk, och mår jätte dåligt, fryser och har ont i hela kroppen, även jätte svag, Jag orkar inte resa mig upp, och jag orkar knappt bära en tallrik till köket. Hemskt. Och när jag skulle dricka vatten skakade hela handen på mig. Nu kommer mormor och hälsar på. Puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näää stackars dej <33 hoppas de blir bättre pösspöss :)

2009-11-13 @ 16:27:03
URL: http://hedzy.blogg.se/
Postat av: emilia

hejsan :)<3 jag har blogg nu ! :D<333 puss

2009-11-14 @ 21:54:22
URL: http://emiliaebhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0