Så jävla roligt ! Hahahha !

Just det, glömde att berätta en sjukt rolig grej. När vi skulle åka buss till skolan, från fotbollsträningen imorse, satt jag och Olivia och tönta oss, Haha så puttade vi varandra i bussen, sen satte hon sig på mig och vi skrattade och var sjukt flummiga! Sen när vi kommer till skuruskola, och ska gå av så sitter hon var, och jag kan inte resa mig upp, så alla mina kompisar går av förutom jag! och jag bara låg där på golver i bussen och asgarvade! så går vi iallafall av i Ektorp, ställer oss och väntar på bussen, i typ 10 min! Så när jag äntligen kommer tillbaka till skolan, har jag 10 MIN PÅ MIG. Hahahah! Verkar inte så roligt, men när man väl låg där på golvet så var det jävligt roligt ! Puss puss :) Saknar min & Olivias roliga stunder!

som när vi brottades i Västerås, och vårat rum som alla sov i, såg ut som ett  bombnedslag, och alla var arga som vargar, och bah SLUTA, NU FÅR NI STÄDA! Vi bah, ursäkta? Och bbörja asgarva!

lång oh meningslöst inlägg. Skit samma :D Hahahha ! :)

Bästa minnet: Halmstad/värnamo med Olivia i somras!

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaha! :) ja visst är den.. =) Jag visste inte att du hade blogg, jättefin header och design.. ^^



puss

2009-11-27 @ 19:08:20
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/
Postat av: saga

ni e såååååå sööööööta

2009-11-28 @ 22:15:50
Postat av: Lia

Nnnnnnaaawwwww,gulligt <3<3<3

Kisses!

2009-11-28 @ 23:27:01
URL: http://liiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0