Bjuda på sig själv.

Blir så trött på folk som är Anonyma och sitter och skriver en massa taskiga/kränkande/dumma kommentarer? Så jävla irriterande.
Har dom inget bättre för sig?
Filippa & jag hade inget speciellt för oss, och hittade då på att göra en rolig liten video? Bjuda på sig själv. Har folk problem med det? Vi lever bara en gång, ska vi sitta och slösa bort den tiden, istället för att göra något roligt av det? Livet handlar till en stor del om att bjuda på sig själv, och ha det roligt. Men vissa förstår väl inte det, och kan dra åt helvete.

Sista saken. Jag skämmer inte ut mig själv, Det kallas att bjuda på sig själv. Och de som inte förstår det, tycker jag kan inse det & inte sitta och vara en fegis, vågar inte ens skriva sitt eget namn? Come on! Varför tror du/ni man fick ett namn?

Så jävla tråkigt att det ska bli såhär. Inte ibland, utan hela tiden.

Jag tar verkligen inte åt mig. Men ni som sitter där ute och är Anonyma fegisar med ett hjärta fullt av hat bör kanske ta åt sig.

Allt från mig. Ha det så bra, så ses vi.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du har helt rätt Hanna <3. Vet hur det känns. Men det sista man ska göra är att ta åt sig av vad den där personen skriver. Du är så himla mycket bättre än den personen <333 puss

2009-11-02 @ 21:48:22
URL: http://blommiga.blogg.se/
Postat av: michelle

svar: tack så jättemycket! :)

Och bry er inte om jobbiga och taskiga kommentarer, dom som skriver sådant hära hade själv säkert inte vågat bjuda på sig själv sådär! Du & filippa är två fina och bra tjejor med grymma bloggar ;)

Kram

2009-11-03 @ 15:20:59
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: alexandra agerhjelm

fiin blogg :)

2009-11-05 @ 19:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0