Underbar dag med Bästa brudarna

Ps. Skrev just världens längsta inlägg, och allt bara försvann! Döda mig långsamt..

aja, får ta det lite kort då. Slutade skolan igår, hade julmarknad på kvällen. Efter det gick jag och mina bean-brudar ( bara dom förstår) till Ektorp, hyrde film och köpte godis. Sen sov vi över hos becka. Där vi åt middag, becka noppade ögonbrynen på mig, och kollade på "House of Wax" Sen kollade på också på,  "The hangover" vid tolv, fast vi alla somnade till den och såg ut som små domminobrickor, och vaknade sen vid halv två. Då borstade vi tänderna och gick & la oss. Sen idag, åkte vi in till stan, eller till kungsträdgården och åkte skridskor! hur mysigt som helst. Sen träffade vi Adam där inne också, sen åkte vi hem, Och imorgon kanske det blir Biomys med brudarna ♥ Åkte även hem till mormor och morfar där jag och Kusin pyntade deras lägenhet och skrattade sjukt mycket, mormor och Morfar har inte kommit hem än från Egypten, så det blir en överraskning för dom :D
Förresten hela morgonen gick åt att prata gossip, B.FH. LIKE.

Nu sitter jag i mina nya fotbollskläder, haha, som vi ÄNTLIGEN FÅTT. ska även dricka lite te, har sjukt ont i magen.
ha det så bra. Puss puss.

Om ni vill se bilder, så kommer det upp inom kort :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill se bilder ! <33

2009-12-18 @ 21:59:34
URL: http://linnzzan.blogg.se/
Postat av: Filippa

jag älskar dig bruden, mucho!

2009-12-18 @ 23:29:48
URL: http://flings.blogg.se/
Postat av: Lia

Låter musigt! Får se vad vi kan få ihop på Måndag ;)

Kram!

2009-12-20 @ 12:05:34
URL: http://liiiaz.blogg.se/
Postat av: Louise stewart

Hej hanna, du kanske inte kommer ihåg mig .. men vi va sjukt bra vänner när du gick i ettan typ och jag i tvåan. Vi hade likadana tröjor på skolfotot om du kommer ihåg? Du kanske kan kolla upp det så kommer du ihåg, Saknar dig iallafall :/ Puss

2009-12-21 @ 23:51:02
Postat av: Lia

Jag vill också se bilder! ;)

Kram

2009-12-22 @ 10:16:37
URL: http://liiiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0