Lilla julafton.

Om ungefär en timme är det JULAFTON, shit vad tiden har gått snabbt. Inatt har jag typ sovit 4 & en halv timma, Inte skönt. På morgonen ringde pappa och frågade om jag ville hänga med till Stan för min syrra hade valt ut några kläder hon ville ha i pappas kompis butik, så fråga han om jag ville kolla om jag hitta något, och det gjorde jag såklart! Så vi åkte in dit, sen hem, sen hämtade min bror upp mig, då åkte vi och köpte en julklapp till mamma och till mig. Han bah, vet du vart vi ska, jag bah nej hur ska jag veta? sen går vi in på Pub, sen G-star, Han bah, du får välja va du vill. En av de bästa brorsorna man kan ha i hela universum! Sen iallafall åker jag hem, sen åker jag till pappa och firar "lilla julafton" med han och min syster. Jag fick en GANT tröja av henne, och så fick jag och min syrra en dvd av pappa, DISNEY film, hahha det var mer ett skämt :D Men vi firade med henne idag för imorgon åker hon bort.

Imorgon: På morgonen åker vi till pappas kompis butik igen, för att köpa en till tröja, och byta min syrras tröja. Sen drar jag och pappa till farmor & farfar. Sen på eftermiddagen firar vi jul hos mormor & morfar med hela släkten! MYS.

Försökte ladda över bilder från min nya mobil men det går inte än för jag har inget minneskort i den. Haha!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.

Ps. Ska kolla om jag kan föra över bilder med Kameran, då kan ni få se hur mobilen ser ut, If you want.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0