16 december.

Hej ! idag har jag varit i skolan och tråkat som vanligt. Imorgon är det JULAVSLUTNING och jag längtar som fasiken. På kvällen blir det julmarknad på skolgården, det är super mysigt! Ni ska bara se! Vi får även våra mjukiskläder imorgon, från fotbollsklassen alltså, vi skulle fått dem på höstlovet..

Har ni några planer för Jullovet då? Det har jag!
Julafton..
nyårsafton..
Sen en massa snöbollskrig med vänner, Haha !

Nu ska jag strax gå & lägga mig. Puss & kram ♥

                              
                                                                        ♥Saknar

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vem saknar inte Dalarna från första året <3 :D

2009-12-18 @ 19:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0